14 maja 2016

Zamknięcie



To się nie uda.
Przepraszam. Bar był projektem na przynajmniej dwie osoby, ambitnym oraz dynamicznym, ale ja sama sobie z tym nie radzę. Nie radzę sobie nawet z dodawaniem do spisu nowych tekstów. Mam mnóstwo innych zobowiązań i chociaż Bar również kocham, czuję, że czas z niego zrezygnować. Zresztą widzicie, jak dobrze mi idzie przy jego prowadzeniu, od stu lat nie dodałam niczego ciekawego, bo gonię w piętkę.
Jeszcze raz przepraszam. Może kiedyś tu wrócę – toteż nie usunę strony. Będzie sobie wisieć i czekać na lepsze czasy. Korzystajcie ze spisu i wrzuconych do niego blogasków, ale ja nowych póki co już nie dodam.
Do zobaczenia, prawdopodobnie.

3 komentarze:

  1. Ech, szkoda. Jeden z lepszych spisów, na którym nie było masy "śmieciowych" blogów o Harrym Potterze, romansach, fanfiction et cetera. Jeszcze bym się pozbył tych blogów, które niby mają kategorię low/urban/high fantasy, a tak naprawdę są romansidłami z elementami fantastyki. No ale cóż, najwidoczniej mało osób pisze prawdziwą fantastykę, nieważne czy to science fiction, fantasy, postapokalipsa czy cokolwiek innego.
    Szkoda i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą, szkoda, że takie przyjemne miejsce zostało porzucone.
    Zdaje się, że Bar i tak działał bardzo długo - za co należą się słowa uznania.
    Serdecznie dziękuję za ten czas.

    Do napisania!

    OdpowiedzUsuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.