4 kwietnia 2016

Nowe posty, kwiecień 2016

http://gajowa-siedem.blogspot.com/
Gajowa 7 autorstwa Beatrice; low fantasy

– Pod wrażeniem – powtórzyła tępo Łucja. – Niby dlaczego mieliby być pod wrażeniem?
– Z powodu… eee, no tego wszystkiego.
– Podpaliłam kogoś, a oni są pod wrażeniem?
– Och, czyli jeszcze nie wiesz?
– Czego nie wiem?
Ponownie rozbolała ją głowa.
– Ja też się dopiero dowiedziałam – oznajmiła blondynka, przysuwając sobie bliżej łóżka krzesło spod toaletki. Usiadła na nim i od razu zaczęła paplać. – To znaczy zauważyłam wcześniej, że coś jest nie tak, ale właściwie nie wiedziałam co i dlaczego, ani przede wszystkim kogo o to zapytać… Zwłaszcza że moi rodzice są całkowicie… no wiesz. Ale twoi chyba też, nie…? Przynajmniej sprawiają takie wrażenie. To znaczy, twoja mama jest wspaniała, była dla mnie bardzo miła, no i wszyscy w szkole mają do niej ogromny szacunek po tej aferze…
– Klaudia, proszę – przerwała jej Łucja. – Nic z tego nie rozumiem. O czym ty w ogóle mówisz?
– No… że jesteśmy wiedźmami.

rosabelle-john.blogspot.com
Otwórz oczy autorstwa Rei; low fantasy

- Jednak ty dalej to robiłaś. Nic do ciebie nie docierało. Zabiłem ci pół rodziny, a ty żyłaś jak we śnie. Nie zwracałaś uwagi na to, że drugie pół jeszcze żyje. – Pogładził mnie po bliznach. – Nie wiem, czy jesteś taka głupia, wierzysz, że wszyscy są dobrzy i kochani, czy co. Szczerze mówiąc nie obchodzi mnie to. – Uśmiechną się szyderczo. – Ale twój instynkt mnie zadziwia. Potrafisz wyjść cało z każdej opresji. Cały czas szukałem powodu, żeby cię złamać. Kolejna okazja nadarzyła się, kiedy mogłem powiesić resztę twojej rodziny. Ale to też cię nie załamało. Nie wiem kim jesteś, ale przydałabyś mi się. – Otworzyłam oczy ze zdziwienia. Czy on mi proponuje, żebym wstąpiła do jego armii idiotów?
- Chcesz, żebym dla ciebie pracowała? – zapytałam cały czas nie dowierzając. Puściłam mimo uszu wszystkie obelgi. To było ważniejsze.
- Tak. Właśnie tak werbuję sobie żołnierzy. Pozbawiam ich wszystkiego. A skoro nie mają już nic, co im zależy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.