8 lutego 2016

Nowe posty, luty 2016

http://gajowa-siedem.blogspot.com/
Gajowa 7 autorstwa Beatrice; low fantasy

– Skąd przyjechałaś, Łucjo? – zapytała nauczycielka, zamykając dziennik i odsuwając go na brzeg biurka.
Wspaniale, tylko tego jej brakowało.
– Z Warszawy.
– O, proszę, dziewczyna z wielkiego miasta.
Ktoś prychnął, a Łucja odruchowo spojrzała w tamtą stronę.
Dokładnie po skosie, w pierwszej ławce pod oknem siedziała najładniejsza dziewczyna, jaką Łucja kiedykolwiek widziała – Klaudia wydawała się przy niej przeciętna i niewarta zainteresowania. Łucja już wiedziała, że się nie polubią i nie chodziło o elegancką, turkusową sukienkę ani o wyglądające na markowe czarne szpilki, ani również o długie, jasne włosy opadające luźno na plecy dziewczyny, a kończące się w okolicy pośladków. To zawsze jest blondynka, westchnęła Łucja w duchu, patrząc na doskonałą twarz w kształcie serca, gładką, mlecznobiałą skórę bez żadnej skazy, pełne, różowe usta oraz idealną figurę modelki. Nie, głównym problemem były intensywnie niebieskie oczy spoglądające na Łucję nawet nie tyle bez sympatii, co z jawną nienawiścią.
Odwieczne prawo natury i tym razem dało o sobie znać.


rosabelle-john.blogspot.com
Otwórz oczy autorstwa Rei; low fantasy

- Może to dobrze, że Flaj nie żyje? – To pytanie pojawia się w mojej głowie tak nagle, że nie jestem w stanie go powstrzymać. Słowa wypływają z moich ust.
Richard spogląda na mnie z zaskoczeniem. Mam ochotę się za to spoliczkować. Co ja wygaduję?
Nie mam odwagi spojrzeć mu w oczy. Wstaję i odwracam się, żeby odejść, ale komendant mnie zatrzymuje.
- Dlaczego tak sądzisz? – W jego głosie nie ma ani śladu nienawiści czy nagany za to, co właśnie powiedziałem. Tylko czysta ciekawość. Patrzę na niego.
- Nie wiem. Tak mi się powiedziało. Wcale tak nie myślę. – Próbuję się usprawiedliwić, ale wiem, jak teraz wyglądam w jego oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.