25 stycznia 2016

Nowe posty, styczeń 2016

http://opowiadaniafantasyz.blog.pl/
Kwestia skutków autorstwa Rocky Drago; high fantasy
Tego było już za wiele. Nie namyślając się wiele, Avaret rąbnął potężnie w brzuch stojącego naprzeciw niego mężczyznę. Myśliwy upadł na ziemię, z trudem usiłując złapać oddech, podczas gdy najemnik, puszczając wodze swojego konia, pomknął ku następnemu przeciwnikowi. Zdzielił go pięścią w twarz, zanim tamten w ogóle zdążył się połapać, co się dzieje. Ułamek sekundy później w powietrze wzbiły się dwa groty włóczni, ścięte jednym, wprawnym ruchem przez Ervilla, który poszedł w sukurs przyjacielowi. Dwaj oniemiali włócznicy zaraz wpadli na pomysł, by dołączyć do ostatniego z grupy mężczyzny, który gnał już przed siebie, nie czekając na swoją porcje ciosów. Za plecami całej trójki wzbijał się tuman przydrożnego pyłu.

http://nie-sluchaj-glosu.blogspot.com/
Nie słuchaj głosu autorstwa Caireann Devin; low fantasy
Edgar stanął w progu pokoju i spojrzał na Dobrosię pytająco.
— Czego teraz pragnie ode mnie moja cudowna siostra? — spytał, rozglądając się od niechcenia po zagraconym wnętrzu.
— Chciałam się dostać do szafy, ale ktoś zastawił ją pudłami — oznajmiła Dobrosia najnormalniej w świecie i uśmiechnęła uroczo. — Bardzo potrzebuję schować ubrania do środka, ale nie mogę przestawić tych pudeł sama. Są takie ciężkie, a ja ostatnio nadwyrężyłam sobie mięśnie w ramieniu...
Edgar teatralnie przewrócił oczami; doskonale wiedział, że ramię siostry miało się dobrze już od jakiegoś tygodnia, ale wiedział, że ta nie odpuści, póki osiągnie swojego celu. Postanowił, że jej pomoże, jak na dobrego, starszego brata przystało. Za tą opcją przemawiał również fakt, że im dłużej pomagał Dobrosi, tym mniejsza była szansa, że będzie musiał wrócić do krojenia ogórków. Nie mógł jednak powstrzymać krótkiego komentarza.
— Najpierw mnie wrobiłaś w krojenie ogórków, a teraz jeszcze chcesz mnie wykorzystać. — Edgar zrobił tak niechętną i niezadowoloną minę, że gdyby nie to, że Dobrosia znała go już od siedemnastu lat, na pewno dałaby się nabrać.

rosabelle-john.blogspot.com
Otwórz oczy autorstwa Rei; low fantasy
Czasem żałuję, że byłam taka uparta. Mogłabym teraz żyć spokojnie w Illiwe jak wszyscy inni. Mogłabym spędzać wieczory z rodzicami i siostrami, tak jak dawniej. Mogłabym już zakładać własną rodzinę. Mogłabym być szczęśliwa. A przez mój upór straciłam to wszystko. Nigdy już nie będę w pełni szczęścia, w moich oczach zawsze będzie widoczny ból, zawsze będę czuła się winna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.