20 lipca 2015

Nowe posty, lipiec 2015

http://verion-iskra.blogspot.com/
Iskra autorstwa Valakirii; high fantasy
Którą przepraszam za opóźnienie z dodaniem do spisu
Cichą i bezpieczną ciemność w jednej chwili rozdarła ostra, jaskrawa błyskawica. Była tak intensywna, że zburzyła cały spokój, który do tej pory niepodzielnie królował w jego małym świecie. Tylko... czy to na pewno było światło? Jeden ze zmysłów został zaatakowany, ale kilka oddechów zajęło mu uświadomienie sobie, że to nie był wzrok, a węch. Wtedy ten paskudny, ostry zapach ponownie podrażnił jego nos, aż jęknął.
Zaraz po tym pojawił się ból. Promieniował z kilku miejsc jednocześnie, wyrywając go z resztek oszołomienia. Olav jęknął ponownie, z trudem rozklejając ciężkie powieki. Początkowo zamazany obraz powoli złożył mu się w całość – wtedy zobaczył nad sobą czyjąś twarz.
uwazaj-na-trolle.blogspot.com
Uważaj na trolle autorstwa Moncjusza; urban fantasy
Przy nowych postach nie musisz podawać hasła

Mój mózg znowu zmieniał tryby, powoli przestawiając się z „walka!” na „szczegółowa analiza sytuacji”. W mojej głowie było wiele pytań, których nie pozwoliłem sobie wcześniej zadać ze względu na bardzo duży (dosłownie i w przenośni) problem w postaci trolla. Teraz wreszcie mogłem pomyśleć.
Skąd się wziął ten troll tutaj?
Skąd się wziął tamten troll tam?
Czy tamta rozmowa w samochodzie i ta rozmowa tutaj miała wpływ na to, że tu pojawił się ten troll, a tam tamten troll?
Odetchnąłem kilka razy i wreszcie udało mi się pozbierać myśli na tyle, żeby nie były bełkotem. Także jeszcze raz.


1 komentarz:

  1. Ooo, ja dopiero teraz spostrzegłam, że jest jakiś dopisek w stosunku do mnie! Yay ^^
    Nie przepraszaj, nie ma za co, zdarza się. A studia złą rzeczą są i tyle.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.