30 marca 2015

Nowe posty, marzec 2015

http://ostatnia-pasja.blogspot.com/
(Cyrk Potępionych autorstwa Aithnne; low fantasy)

Obróciłam się na bok, otwierając już oczy. Przyjaciółka działała bardzo pobudzająco poprzez swój entuzjastyczny i bardzo wesoły ton głosu.
Spojrzałam przed siebie. Blady blask księżyca oświetlał pokój, malując w nim czarne rysy o dziwnych kształtach, które wychodziły zza różnych szczelin, kątów i najgłębszych zakamarków. Przełknęłam ślinę, gdyż, próbując zasnąć, nie byłam świadoma tak diabolicznych śladów nocy wokół siebie.
 


http://kroniki-wygnania.blogspot.com
(Kroniki Wygnania autorstwa Omegona Alphariusa; dark fantasy)

– Uważaj, uważaj! – Wypolerowana laska starca wisiała niczym katowski topór nad głową nieszczęsnego posługacza, który, potknąwszy się, rozlał nieco zawartości swego cebrzyka na marmurowej posadzce. – Na wszystkie wszy skaczące po włochatych jajach Azarusa! Pijany Domhan zrobiłby to lepiej od ciebie!
– „Włochate jaja Azarusa”? – Lugo aż zatrzymał się w pół kroku, pozwalając cesarzowi się wyprzedzić. – Całe życie spędziłem wśród na wpół obłąkanych od przepicia wojowników podobnych naszemu Brekce… Przez drugie pół wysłuchiwałem bluzgów Nerungów, którzy smagali mnie swymi batami… Ale to? – Mężczyzna wskazał palcem na trzęsącego się w napadzie wściekłości Sigewarda, który właśnie wyrywał opieszałemu słudze wiadro. – Czuję się, jakbym po raz drugi utracił niewinność!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.