1 października 2014

Zbiory opowiadań

Cruel Writer's Cave (Stor Voldighed)
Specyficzny styl specyficznego autora, pełny brutalnych opisów walk, zawiłych intryg i nietuzinkowego poczucia humoru. Jeśli nie lubisz dark fantasy, cyberpunku, postapokalipsy ani science-fiction, nie masz tutaj czego szukać. W innym przypadku poczujesz się jak w domu.
Jestem Stor Voldighed i zapraszam do świata mojej pokręconej wyobraźni.


http://www.dweina.blogspot.com/
Opowiadania Dweiny (Ada Kroll)
Helena i spółka to lekko szaleni spadkobiercy królewskich rodów, którzy muszą odzyskać należne im miejsce. Obdarzeni mocą ruszają, aby stawić czoło przeznaczeniu.
Izzy jest inna. W dosłownym tego słowa znaczeniu. Czy jako Eliminatorka z OMERG zdoła uciec przeznaczeniu?
To dwa, z kilku opowiadań, zamieszczonych na stronie.


http://fantasy-by-shadya.blogspot.com/

Witaj, podróżniku. Skoro już tu jesteś, usiądź na chwilę i posłuchaj historii, które mam do opowiedzenia. Myślisz, że nie mam nic ciekawego do opowiedzenia? A słyszałeś może o Wysłannikach Śmierci? Albo o załodze "Skylli"? Nie? W takim razie rozgość się. Jestem pewna, że ci się spodoba...



http://www.pawlilandy.blogspot.com/
Pawlilandy (Dominik Rafacz)
Różnie rzeką po świecie, jednak to ja znam historię prawdziwą - na początku był Chajs. Nie wiem czym był dokładnie, ale był wówczas wszystkim i niczym. Z tej napełnionej otchłani, kryjącej w sobie wszelakie zarodki przyszłego świata, wyłoniła się wreszcie wszechpotężna Tchaja. Pławiła się ona w Chajsie, jako dziś łódź w oceanie. Małe zaś kawałki Chajsu pod Sweterek Niebieski jej wpadały i z resztkami włókien tegoż się mieszały. I tak, w pępku prastworzenia, pod wpływem ciśnienia, powstały Pawlilandy.


Dawno temu powstała Idea. Była ona istotą wszechpotężną i wszechobecną. Czasami zdarzało jej się dotknąć jakiegoś człowieka by lekkim muśnięciem zesłać mu wizje tak cudowne, że wymagające zrealizowania. Mnie też dotknęła i tak powstał ten blog oraz twory go wypełniające. Czasami są one gorsze, czasami lepsze, ale wszystkie łączy jedna cecha – mam ochotę je komuś pokazać i usłyszeć co o nich sądzi. Czy więc mogę liczyć na Twoją pomoc w tym zakresie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.