4 lipca 2014

Statystyki czerwca 2014



Tym razem spóźnienie było spowodowane późnym wywieszeniem dyskusji – zwłaszcza że nader chętnie braliście w niej udział, dlatego postanowiłam jej nie zasłaniać. Ale czas najwyższy powiedzieć kilka spraw organizacyjnych.

Na początek krótkie podliczenie:

Fantasy: 79
Dark: 6
Heroic: 2
High: 27
Low: 29
Urban: 7
Zbiory: 7

Science fiction: 6
Antyutopia: 1
Hard: 1
Postapokalipsa: 5

Horror: 3

One-shoty: 14
Fantasy: 12
Science fiction: 2

W sumie: 102

Teraz aktywność samego Baru. Pojawiła się tylko jedna dyskusja, ale można to zrozumieć – czerwiec to w końcu miesiąc zapierdzielu. Jedni mają sesję, inni rok szkolny kończą, różnie to wygląda.
Z mojej strony zaręczam, że został mi tylko jeden tekst do sprawdzenia z ćwiczenia literackiego; nie wiem jednak, co u Heroiny. Ponadto na dniach wrzucę krwistą, okrutną recenzję – mam ją już napisaną, ale niech sobie podsumowanie powisi.
Dodatkowo – opublikowałam w czerwcu nowe posty dwukrotnie, z czego w sumie zawierały one osiem rozdziałów. Nie najgorzej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.