22 czerwca 2014

Nowe posty, czerwiec 2014

STO LAT MY!
Dzięki za wsparcie przez cały bity rok, kochani! Aktualnie mamy w Barze 97 opowiadań, a za moment dodam jeszcze trzy...
Więc w nowy rok wchodzimy z okrągłą setką!
YAY!



Większość z nas weszła pomiędzy pierwsze drzewa. Nie widziałem jednak nigdzie małomównego elfa. Odwróciłem się. Spiczastouszy stał na skraju lasu i nie miał chyba zamiaru iść dalej.
– Co jest? – zapytałem, starając się, by zabrzmiało to przyjaźnie.
– Nie wejdę tam – pokazał.
– Czyżbyś się bał? Jeszcze w życiu nie widziałem elfa, który bałby się głupich drzew – krasnolud zarechotał.
"Milczek" miał już sięgnąć po kuszę, ale powstrzymałem go.
– Zir, zamknij się – rozkazałem. Posłuchał. – Jaki jest powód?
– Śmierć – odpowiedział.



http://czarna-aureola.blogspot.com/
Czarna Aureola (Nefilim a)

– To jest Człowiek. – Wskazał na zamkniętą w przeźroczystej kuli istotę. – Jest wyjątkowym stworzeniem.
Chaos rozpoznał wtedy zapach wieżowca. Odór grzechu.
– Jedenaście Ras będzie o niego zaciekle walczyło, całkiem poza jego świadomością – ciągnął. Po chwili uśmiechnął się niepewnie, a w jego oczach zatańczyły łzy. – Będzie spokojnie egzystował na Ziemi, nie wiedząc, że istnieje "coś nieznanego".
Wówczas król stworzył Świat, którego uprzednio brakowało w całej konstrukcji.
– Dzielę Świat na Cztery Wymiary! – wykrzyknął w końcu.
Spełniła się pradawna przepowiednia, brzmiąca: "Powstaną cztery światy. Miłościwi, Nieodgadnieni i Nikczemni będą obserwowali poczynania Tych, których ciemnota opanuje".


www.kolacja-z-wampirem.blogspot.com

– To był rozkaz. Chyba nie muszę ci przypominać, że jestem pieprzonym księciem i musisz mnie słuchać! – Tym razem ton jego głosu był ostry i stanowczy. Serce waliło mi jak młot, mimo to nawet nie drgnęłam.
– Możesz być sobie księciem wampirów, ale ja jestem człowiekiem i nie będziesz mi mówił, co mam robić. – Złość aż kipiała z jego twarzy. Zmrużył oczy i westchnął niezauważalnie. Po chwili jednak dostrzegłam szyderczy uśmiech. Już wiedziałam, że coś wymyślił.
– W takim razie pożegnaj się ze swoim przyjacielem, bo właśnie wychodzi.
– Słucham? Nie możesz!
– Właśnie, że mogę! – Przywarłam do ramienia Fabiana i chwyciłam go kurczowo, jakbym chciała obronić go własnym ciałem. Złotowłosy miał niemy wyraz twarzy. Wiedziałam, że nic nie mógł zrobić.
– Jeśli on odejdzie, ja zrobię to samo – zagroziłam mu


http://martwi-shinigami.blogspot.com
Yellow Universe (Niofomune)

Ziemia zadrżała i wzdłuż ulicy zaczęły rysować się wąskie pęknięcia, a epicentrum tych wstrząsów znajdowało się dokładnie przed nimi. Pojedynek zdawał się ucichnąć, ale Sam podejrzewał, że to Jacca daje im czas do wycofania się na bezpieczną odległość. Nie czekali zresztą długo, gdy na tle nieba zarysował się najpierw niewyraźnie ogromny lej z powietrza, chmur i pyłu, a chwilę później wypełnił go ogień. Potężny słup płomieni rozjaśnił miasto oślepiająca bielą i żółcią, a chmury rozpierzchły się, jakby pod uderzeniem porywistego wichru.
Wtedy też na ziemię spadł kamienny deszcz.

9 komentarzy:

  1. Nearyh, małe pytanie. Wrzuciłem prośbę o pokazanie nowego rozdziału zgodnie z wszystkimi zasadami krótko po publikacji poprzedniego posta. Jeśli był błąd, to mogę wiedzieć, gdzie go popełniłem? To tylko tak w gwoli ścisłości i przypominania się (chyba nawet bezczelnego)... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przede wszystkim trzeba wiedzieć, w którym miejscu to zgłaszamy. Bo robi się bałagan i z tego powodu rozdział prawie dodałam jako nowy blog. Nie lubię bałaganu.

      Usuń
    2. A... Bo poszedłem za przykładem innych. Dobra. Następny więc zgłoszę.
      I jeszcze tak przy okazji. Jako osoba dodająca do zgłoszenia rozdziały proponuje jakiś czytelniejszy wątek do tego, bo zrobiłem tak już trzeci raz, choć za drugim się połapałem przed wysłaniem przez przypadek.

      Usuń
    3. W zakładce "zamówienia" wisi ostrzeżenie. Prawda, nie zostało napisane caps lockiem ani czerwonym kolorem, ale do tej pory tylko ty uparcie je ignorujesz.

      Usuń
    4. Nie ignoruje -.- Staram się często zostawić to gdzie trzeba.
      Po prostu jest to trochę mylące. I nie ma nigdzie jasnej informacji, gdzie można takie zgłoszenie zostawić. Dlatego proszę, by było napisane, gdzie można coś takiego zrobić w czytelny sposób, bo nie chcę wam dodawać dodatkowej pracy przez to :/

      Usuń
    5. "Wywieszamy informacje o nowych postach raz w tygodniu, w niedziele, więc jeśli byście chcieli, żebyśmy i o Was napisały, podajcie:
      · Tytuł historii
      · Adres
      · Nick autora bądź autorów
      · Tytuł rozdziału
      · Adres rozdziału
      · Atrakcyjny fragment
      Nie dłuższy niż kilka akapitów – znowu, to ma być reklama, nie trzy czwarte rozdziału!
      Wszystko to wrzućcie pod ladę, wymieciemy."

      Nie wiem, co jeszcze mogę napisać. Wisi od dłuższego czasu, nie pisałam tego teraz.

      Usuń
    6. POD LADĄ! Jak ja się już skapnęłam to i ty możesz ;)

      Usuń
  2. Właściwie to powinno być chyba "Sto lat nam", ale nieważne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia może i trochę spóźnione, ale: wszystkiego dobrego! Jak ten czas leci... Nawet mój Piach zaraz skończy pierwszy roczek. Aż się łezka w oku kręci.

    Wytrwałości, dziewczęta, żebyśmy mogli podziwiać Bar jeszcze długo - i żeby był coraz wspanialszy!

    OdpowiedzUsuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.