4 kwietnia 2014

Statystyki marca 2014



Takiego opóźnienia jeszcze nie miałam, choroba. No nic, spuśćmy na to zasłonę milczenia i szybko przejdźmy do konkretów, bo nie tylko o tym zapomniałam w ostatnim tygodniu, o zgrozo.

Statystyka wahała się w tym miesiącu straszliwie. To blogów przybywało, to ubywało, i tak w kółko. Ostatecznie, z dniem 31 marca, ogólny zbiór wyniósł 88 tytułów. Jak zawsze najwięcej mamy fantasy69 sztuk – potem one-shotów13 sztuk – science fiction5 sztuk – a wreszcie horrory2 sztuki.
Z racji lenistwa przekopiuję tutaj własne notatki.

Dark fantasy: 4
Heroic fantasy: 2
High fantasy: 26
Low fantasy: 26
Urban fantasy: 6
Zbiory opowiadań: 5

Hard science fiction: 1
Postapokalipsa: 4

Horror: 2

One-shoty fantasy: 12
One-shoty science fiction: 1

Zapowiadam także przegląd wszystkich blogów w celu wyeliminowania trupów. Heroina ostatnio dorobiła sporo etykietek, trochę jej jeszcze zostało, ale jest na dobrej drodze do uzupełnienia wszystkich.

W tym miesiącu wreszcie trochę drgnęła nasza działalność. Niniejszym otrzymaliście dwie dyskusje – w obu bardzo ładnie się udzielaliście, dziękujemy za to! – poradnik mojego autorstwa na temat przymiotników oraz recenzję autorstwa Heroiny. Mamy nadzieję, że przestojów już zbyt wiele nie będzie, obie postaramy się coś produkować od czasu do czasu.
Z mojej strony zapewniam, że recenzja się zbliża. Czytam ostatnią książkę jednej serii… to znaczy boję się ją przeczytać, bo po niej będzie już koniec i pewnie się przez to popłaczę. Ech, ale kiedyś się za nią wezmę.

Pięciokrotnie wrzucałam nowe posty na nasz Bar, z czego naskrobaliście osiemnaście rozdziałów. Bardzo przyzwoity wynik – i nawet nie nabijałam go własnymi opowiadankami! Jestem z Was dumna, oby tak dalej.

No to uciekam skontrolować barowe trupy, póki jeszcze pamiętam.

9 komentarzy:

  1. Hej! Czy oryginał obrazka z szablonu, który Wam wysłałam mejlem, nadal nie nadaje się na miniaturkę? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje się, jeno Heroina coś wybiórczo dodaje. Zaraz jej wyślę listę wszystkich blogów bez etykietek, niech się bierze laska do roboty ^^

      Usuń
    2. Przyznaję się, to moja wina ;_; Otóż... nie chciało mi się szukać każdego pojedynczego maila od Kiszki (jakbyś nie mogła wszystkiego wrzucić do jednego wora, cholera! :u), więc cierpliwie czekałam, aż dziewczę się zdenerwuje i podeśle mi wszystko raz jeszcze, so close c:
      Ach tak, kochanie, niechcący usunęłam też naszą smsową rozmowę, w której to miałam numer Twojego konta... xD

      Usuń
    3. ...jesteś geniuszem. A moich maili możesz poszukać, wpisując w wyszukiwarce na skrzynce fragment mojego maila, pało xD

      Usuń
    4. Po prostu uwielbiam wasze dyskusje :D.

      Usuń
    5. Lol xD Zawsze do usług!

      Usuń
    6. Tak się cieszę, że stałam się atrakcją dla tłumów!
      http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/7a6fa7a45307beb613f2b6db27f552c6.png?1311967211

      Usuń
  2. Witam,
    ja z wrong-path (ponownie). Trudno mi powiedzieć jak to będzie dalej z tym opowiadaniem, ponieważ piszę w wolnych chwilach, ale nie aż tyle, by mogło to utworzyć kolejny rozdział. Absolutnie nie porzucam historii, ale nie wiem kiedy cokolwiek się pojawi, ponieważ średnio piszę ledwie kilka linijek na tydzień lub dwa. Natomiast to, czy wrong-path wciąż będzie kurzyło się u Was w Barze, zależy od tego, czy to nie kłopot dla Was - przechowywać takie truchło ;p
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem to to nie jest, tylko po co reklamować bloga, który się nie rozwija i wprowadzać ludzi w błąd?

      Usuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.