12 stycznia 2014

Nowe posty, styczeń 2014


— W Afree nieuczciwie oskarżono mnie o kradzież, palce nie dość, że mi miłe, to jeszcze bardzo potrzebne — wytłumaczył, tym razem już całkiem szczerze.
W tym momencie donośnie zaburczało mu w brzuchu. Zawstydził się tym momentalnie i opuścił głowę, nie chcąc patrzeć w oczy mężczyzny.
— Jak tak dalej pójdzie, to rzeczywiście zmuszony zostaniesz do kradzieży, żeby napełnić żołądek. Długo maszerujesz?
W odpowiedzi wzruszył ramionami, zanim zdecydował się odezwać.
— Jeszcze przed świtem wyruszyłem na polowanie w swoich stronach. Później… przyjaciel opowiedział mi o linczu.

9 komentarzy:

  1. Ten chwilowy brak miniatury jest uroczy xD
    (to nie tak, że chcę Was popędzać, czy coś, tak po prostu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja brocha, to Heroina się opieprza xD

      Usuń
  2. a ja chcę nową dyskusję ;) Albo może pogadamy na temat filmów fantazy czy takich, które nas zainspirowały? Rzucam tematami bo nudno mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskusje to też brocha Heroiny - coś sobie laska grabi... xD

      Usuń
    2. Nosz dopiero co była!
      No i dobrze, jak kochają, to poczekają, a co się będę! xD

      Usuń
    3. Tej, babo, ja niby też kocham, ale za szablonikiem tęsknię. I na Barek, i na Granice :c Bo na Granicach mi się w dodatku nie podoba, a na Barku te posty... *ładne oczy xD*

      Usuń
    4. ja, no weźcie się zlitujcie xD Obiecałam, że będę Was nawiedzać!

      Usuń
  3. Dopiero zauważyłam przechamskie powtórzenie w tym fragmencie, no way :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz, mogę ci poprawić, tylko pokaż palcem, gdzie xD

      Usuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.