1 października 2013

Statystyki września 2013

Przybywam z kolejnym spóźnionym podsumowaniem, ale, prawdę mówiąc, niewiele do podsumowania mamy. Zaczęła się wszystkim szkoła i ludzie zwolnili tempo trudno się dziwić. Postaram się zatem szybko uwinąć z uzbieranymi danymi, na początek statystyki:

W spisie znajdują się 53 tytuły, z czego 47 to fantasy, 3 science fiction, 2 należą do one shotów, ostatni to natomiast horror
Powiem Wam szczerze, wyszliśmy na zero. Bardzo podobnie wyglądał zeszły miesiąc. W sumie to... śmiesznie. Ciekawe, czy trafiła nam się klątwa liczby 53.
Z danych szczegółowych: w fantasy prowadzi low fantasy z 17 pozycjami, za nim znajduje się high fantasy z 16, potem natomiast dark 8, heroic 3, urban 2, a wreszcie nowa kategoria, czyli zbiory opowiadań, gdzie posiadamy jedną propozycję.
Science fiction bez zmian dwie postapokalipsy i jedno hard.
W one shotach nadal mamy tylko dwie historie w fantasy.

Ponawiam orędzie do narodu informacje o nowych postach zostawiamy pod ladą. Pamiętajcie, że w każdej chwili mogę zrobić się złośliwa i przestać zamieszczać te, które znajdą się w zakładce na zamówienia.

Heroina niedługo na pewno popędzi robić miniaturki. A przynajmniej mam taką nadzieję, bo już trochę na nią krzyczę. Cierpliwości, dobrzy ludzie.

Wrzesień ładnie się prezentował z pozycji recenzji. Napisałyśmy ich dwie, z czego jedna była moja, druga Heroiny. I tak to Heroina prowadzi w rankingu, bo w ciągu jej tutejszej kariery Riddick stał się drugą zrecenzowaną pozycją. Ja uraczyłam Was recenzją gry Assassin's Creed.

Czterokrotnie w tym miesiącu zamieszczałam informacje o nowych postach. W sumie napisaliście nam dziewięć rozdziałów, co daje o jeden mniej niż w poprzednim miesiącu. Trudno się dziwić, w końcu szkoła nie zna litości.

To ja kończę. Ciekawe, czy w październiku też się spóźnię...

7 komentarzy:

  1. Nieprawda, wcale na mnie nie krzyczałaś. Nie kuam~
    W ogóle, dziołcha, myślę o zmianie wystroju, bo nudą zaczyna wiać, a świeże wnętrza zawsze przyciągają lud.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że trochę ;_;
      No to myśl, ja się nie tykam grafiki, a pfe xD

      Usuń
  2. Myślałyście aby zacząć jakąś współpracę z innymi blogami? Nie wiem: katalogi, blogi z recenzjami, szablonarnie, ocenialnie... byście były bardziej popularne, bo w końcu, nie oszukujmy się, kto często zostawia Spam jest popularny. Nie zachęcam do spamowania, ale jest tyle blogów, gdzie spokojnie możecie się wymieniać buttonami.
    Wasz katalog jest naprawdę dobry i świetnie się zapowiada i wielka szkoda, że tak mało osób wie o jego istnieniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, wspominałam o tym dawno-dawno temu, ale coś się z Heroiną nie dogadałyśmy xD
      Spamu nie lubię, ale go wykonałam na samym początku. Nie chcę już więcej ;_;
      Ale cieszę się, że podoba Ci się to... małe... coś. Jakkolwiek powinnyśmy to profesjonalnie nazywać xD

      Usuń
    2. Przepraszam bardzo, ale to ja proponowałam zrobienie współpracy, a Ty kręciłaś nosem: "bo po co" xD

      Usuń
    3. Serio? ...lol? Ja pamiętam na odwrót ;_; To może po prostu zróbmy i będzie po problemie? xD

      Usuń
  3. Ja także się z tym zgadzam - katalog nie dość że jest piękny, to ma wspaniały nastrój, nie tak jak cała reszta zlepków. No i wygląda na prowadzony profesjonalnie: być może właśnie dzięki temu, że jest ograniczony do konkretnej grupy tematycznej.
    Dobrze byłoby go rozreklamować, bo widać tu porządną, zasługującą na zainteresowanie robotę.

    OdpowiedzUsuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.