12 sierpnia 2013

Nowe posty, sierpień 2013

Wybaczcie haniebne opóźnienie, inteligentna Nearyh nie zorientowała się, że minęła niedziela. Chyba musi kupić sobie duży kalendarz...


 Adeptka Magii (Adeptka)

..Ocho. No to teraz mi walnie mowę pogrzebową. Dokładnie objaśni, co ze mną zrobi. Zabije, utopi, posieka, porąbie, spali, zakopie, odkopie, ponownie zabije, a następnie da jakiemuś ghulowi moje ciało na pożarcie. Oby tylko mnie w zombiaka nie zmienił, bo tego mój delikatny organizm nie przetrzyma. I niech nie tłumaczy swoich pobudek, celów i wynużeń, bo zanim się wygada, to ja sama zdążę zemrzeć z nudów. Czcza gadka o życiu nieznanych mi ludzi, przyprawia mnie momentalnie o ziewanie.
Staruszek usta otwiera, a słów, które wypłynęły, nie przepowiedziałby nawet najbardziej utalentowany wróżbita (jeśli takowy istnieje).
- Potrzebujemy panienki pomocy.
Sekundę później moja szczęka ma bardzo bliski kontakt z podłogą. Obie tulą się do siebie w pyłkach kurzu i z dziwną tęsknotą nie chcą się rozstać. Ja jako osoba skrajnie nie romantyczna, wyrywam moją szczękę z objęć jej pierwszej miłości i usadzam na miejscu. Dopiero wtedy zdobywam się na to, żeby się odezwać...


Sekrety Ithyser (NatalieShakur)

- Byłem złym łowcą, złym człowiekiem. Pozbawiłem młodych ojca, a sam zamieniłem się w bestię, którą tępiłem. Mimo straszliwej zbrodni jaką popełniłem, nie żałuję. Gdy zamieniłam się w tryskiela, dręczyły mnie wyrzuty sumienia, których nigdy wcześniej nie odczuwałem. Zaopiekowałem się młodymi wilkorami, bo ku mojemu zdziwieniu rozumiałem ich mowę. Spędziliśmy razem kilka miesięcy, aż pewnego dnia natrafiłem na stado, w którym znajdował się wilkor, którego zabiłem i w którego ciele jestem do dziś. Byłem przygotowany na to, że mnie zabiją, rozszarpią na strzępy. Oni jednak ustawili się w okrąg, na którego środku byłem ja. Stałem, czekając na śmierć i przymknąłem oczy. Zacząłem modlić się do Chantico i Centeotla, kiedy usłyszałem głos.. - urwał, jakby powstrzymywał się od płaczu – Głos wilkorów mówiących „Witaj bracie” - dodał i odwrócił wzrok.
Wzdrygnęłam się i poczułam jak do oczu napływają mi łzy. Ognisko przygasało, a ja objęłam się rękoma czując zimny wiatr. Zaczęłam wyobrażać sobie cierpienia, jakie odczuwał Drigo i zamknęłam oczy powstrzymując płacz. Spojrzałam na tryskiela i dostrzegłam łzę spływającą po jego pysku. Zauważył, że na niego patrzę więc szybko strzepał ją szybkimi ruchami głowy i mlasnął głośno.

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za dodanie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie, przepraszam, jeśli już się pojawiło, ale nie znalazłam nic na ten temat w regulaminie. Jeśli prowadzi się bloga z różnymi opowiadaniami, na razie wisi tylko oneshot, ale w najbliższych planach ma się dłuższy tekst, to można zgłosić cały blog, czy jednak wszystko po kawałku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zgłosić cały blog lub każde opowiadanie z osobna (o ile plasuje się w kategorii fantastyki). Jedyne, czego zrobić nie możesz, to zgłoszenie całego bloga, gdy widnieją na nim opowiadania z najróżniejszych kategorii. Wówczas wolno Ci zgłosić tylko opowiadania fantastyczne.

      Usuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.