30 czerwca 2013

Statystyki czerwca 2013

Zostało dziewięć minut do północy, zatem nadal trwa zacny czerwiec. Jako że przydałoby się wrzucić jakiekolwiek podsumowanie, uznałam, że dzień dzisiejszy nadaje się do tego idealnie. Tak więc od czego by tu zacząć, kiedy ledwie niedawno się otworzyliśmy...?

Na dzień dzisiejszy nasze półki zapełnia 29 różnych historii fantastycznych. Całkiem ładny wynik jak na ledwie tydzień – bądź coś koło tego – działalności. Jestem zadowolona.
Jak łatwo się domyślić, największym zainteresowaniem cieszy się dział fantasy, który aktualnie liczy sobie aż 27 historii, co daje nam 93% wszystkich zawartych w Barze dzieł. Nieźle.
Na drugim miejscu plasuje się science fiction z dwiema pozycjami. Horror, podobnie jak pojedyncze teksty, nadal świeci pustkami. Poczekamy, zobaczymy.

Teraz bardziej szczegółowo! High fantasy zyskało sobie 10 tytułów, goni je low z ośmioma – oraz dark z siedmioma. Urban oraz heroic mają po równo, czyli po jednej pozycji.
Postapokalipsa oraz hard, jedyne cieszące się zainteresowaniem podkategorie z science fiction, także liczą sobie po jednej historii na głowę.

W tym tygodniu zgłoszeń o nowych rozdziałach nie otrzymaliśmy, toteż niczym się nie możemy w Waszym imieniu pochwalić. Zobaczymy, jak to będzie później.

W kilka dni po opublikowaniu zasad kultury potrzebnych było kilka zmian, które szybko zostały wprowadzone. Dla zainteresowanych – zapraszam do ponownej lektury, wyjaśnionych jest nieco nieścisłości.

Na razie nie ukazała się żadna recenzja – mamy jedną do omówienia, ja jestem w trakcie czytania pewnej książki, zatem prędzej czy później najpewniej coś się pojawi.

Została minuta do północy. Ciekawe, czy się zmieszczę.

6 komentarzy:

  1. Co tu tak pusto? Gratulacje dziewczyny za takie dobre statystyki! ;) Jestem pod wrażeniem i mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będziemy tu mieli w czym przebierać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nikt nas nie lubi! xD
      To wynika na pewno z faktu - w sensie te statystyki, pozdrawiam podmiot domyślny - że w sieci wiele jest opowiadań fantastycznych ^^
      Ale mało science fiction i horrorów, stwierdzam. Za dobrze się ukrywają.
      No i jak dobrze pójdzie, na dniach stworzę pierwszą recenzję, może to wzbudzi większe zainteresowanie niż takie statystyki ^^

      Usuń
  2. Gratuluję takich wyników!
    To trochę egoistyczne, ale cieszy mnie to, że zgłosiło się tak dużo opowiadań fantasy, które lubię najbardziej i dzięki temu mam co czytać :3
    Trudno jest znaleźć dobry horror, lub s-f, bo, według mnie, dosyć trudno się je pisze. Czekam na recenzję, bo wydaje mi się, że będzie bardzo dobra i będę mogła przeczytać jakąś nową, zajmującą książkę.
    Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! E tam egoistyczne, ja w sumie też się dobrze czuję, jak widzę historie, które mniej lub bardziej znam ^^
      Co do science fiction - nie wypowiem się, nie lubię tych klimatów. Ale horrory... jak się umie dobrze zagrać na emocjach, to myślę, że aż takie straszne nie są. No, ale to trzeba mieć dobry pomysł ^^ A nie, potem się "Zmierzch" znajduje na kategorii horror...
      Recenzja akurat będzie filmu prawdopodobnie. A następnie książki - jednak ze środka cyklu, jestem beznadziejna :< Ale z pewnością nawiążę w pewien sposób do poprzednich części, żeby nakreślić klimat.
      No, ale moje recenzje profesjonalne nie będą. Kiedy piszę od siebie, zawsze jestem ironiczna i do przesady swobodna xD

      Usuń
    2. To dobrze!
      Nie lubię czytać suchych recenzji, po których nie mam ochoty sięgnąć po książkę, czy film. Wolę, jeżeli autor dodaje coś od siebie, co automatycznie nastawia mnie pozytywnie lub negatywnie do opisywanej pozycji :3
      Książki ze środka cyklu? Dziewczyno, ja mam do nich szczęście XD Niemal każdą serię zaczynam czytać od połowy, bo po prostu nie mogę natrafić na pierwszy tom.
      Horrory są fajne, ale, jak powiedziałaś, powinny być dobre. Nie wszystko, w czym leje się krew jest horrorem.
      S-f czytałam może jedno w życiu i wiem, że nie potrafiłabym napisać czegoś takiego, bo o wiele bardziej od przyszłości, czy teraźniejszości wolę przeszłość :3

      Usuń
    3. To spróbuję przysiąść nad recenzją tego filmu. I postarać się nie być wulgarną, co sprawia mi czasami wiele trudności xDD
      No niestety, kończę właśnie dwie serie, a chociaż uzupełnię wszystko o recenzje poprzednich części, to jednak pierwsze będą te z ostatka xD
      Krew oraz flaki to jedno, oddziaływanie psychiczne to drugie. O ile pierwsze czasami też trudno bez kiczu napisać, to jednak te bodźce psychiczne wymagają naprawdę dobrego warsztatu.
      Ja się science fiction przeważnie boję. Taka jestem dzielna, widzisz xDD

      Usuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.