21 czerwca 2013

Otwarto drzwi!


Drodzy goście, Bar Fantastyki wita Was w swoich (nie)skromnych progach! Licząc na to, iż nie uciekniecie w popłochu, oferujemy wszelkiego rodzaju fantastyczne trunki na samotne wieczory, popołudnia, poranki, noce oraz pory pomiędzy nimi. Rozgośćcie się! Może zamówicie jeden kieliszek, khem, kufel, i opuścicie nas na dobre, a może wypijecie nieco więcej i... no, zostaniecie na dłużej? Niech nie zrazi Was niewielka klientela żeby nie powiedzieć brak klienteli każda nowa knajpa potrzebuje rozgłosu, czyż nie? Zatem niech bardowie grają głośno, a tancerki goszczą na stołach!

Krótko rzecz ujmując, pókim wszyscy trzeźwi, dzielimy się z Wami miejscem, gdzie możecie do woli przebierać, wybierać i dobierać w opowiadaniach fantastycznych i nie tylko! Ale ta reszta dopiero po pierwszej kolejce, na trzeźwo się nie da.
Knajpa zamierza się rozwijać to znaczy my zamierzamy rozwijać ją a wszelka inicjatywa mile widziana w okolicach lady. Byle higienicznie.

Wystrojem wnętrza zajęła się dil... Heroina, lecz półki zostały zapełnione przez chochlika zwanego Nearyh. Nie zdziwcie się więc, jeśli znajdziecie pustą butelkę po whisky na miejscu kieliszków do wina. Za podmienienie kufla najmocniej przepraszamy, a wszelkie usterki prosimy zgłaszać barmankom pod ladą!

Barmanki

29 komentarzy:

  1. Zazdroszczę oryginalnego pomysłu! :3
    Jestem pewna, że znajdę tutaj godne polecenia blogi i już teraz zapowiadam, że będę do Was zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo :3
      Już mam kolejne pomysły na ułatwienie przeglądania opowiadań, ale muszę poczekać, aż nasza Heroinka przyczłapie tu swe zacne dupsko ^^

      Usuń
    2. Popieram. Zacny pomysł ;) Będę miała na co rzucać okiem w wakacje :D Jako, że czytam prawie i wyłącznie fantastykę ^^

      Usuń
    3. Ha, z tego powodu mi coś takiego po głowie chodziło. Bo ja też tylko fantastyka - te szerokie horyzonty... xD

      Usuń
    4. Zatem Heroina przyczłapała swoje zacne dupsko. To już nie można zasiedzieć się pod ladą?
      Ale tak na poważnie, informowałam Cię, Kiszko, że dzisiaj od rana do wieczora będę na Igrzyskach Ognia i Stali (swoją drogą gorąco polecam imprezę - co roku w Warszawie) ^^

      Usuń
    5. Przecież wiem, dlatego grzecznie czekałam, mamo, nie krzycz =<

      Usuń
  2. Ja już to mówiłam Nearyh, ale niech cały bar słyszy, że to ZAJEBISTY pomysł :D <3

    PS. Macie weryfikację kodem włączoną :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałyście fantastyczny pomysł na stworzenie miejsca dla opowiadań autorskich :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa dla Nearyh, która zarzuciła pomysłem (ja tylko uczestniczyłam w dopracowywaniu i dorzucaniu pomniejszych na rozwój Baru xD). Czy w takim razie mogę jeszcze przy okazji zaprosić na Recenzerr? To również blog dla opowiadań autorskich, tylko że z artykułami o tych najlepsiejszych w blogosferze (żeby szybko można było znaleźć coś dla siebie).
      [recenzerr.blogspot.com]
      Kiszko, akceptowałaś już zaproszenie, tak btw?

      Usuń
    2. Nie =< Idę zaraz się zdrzemnąć, bo mnie wymęczyli, może potem nie będę martwa, to zaakceptuję ^^

      Usuń
  4. A ja mam takie pytanko, które napatoczyło mi się przy okazji przeglądania kategorii... A co z jednoczęściówkami, tudzież one-shotami? Ja takowe piszę, mam w planach kilka fantastycznych i... jak takie coś rozgłaszać? Bo mam bloga, gdzie gromadzę shoty, a nie wszystkie są związane z fantastyką. Czy w takim układzie zgłaszam shocika tutaj, a Wy wstawiacie jedynie link do niego? Bo się zastanawiam, co z takim fantem zrobić... ;)
    A jak Wy to widzicie?
    (o ile ktokolwiek cokolwiek zrozumiał z mojego dzikiego bełkotu...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrozumiałam, ale tym na przyszłość się zapijamy pod ladą, słońce xD Zaraz to rozpatrzymy, szczerze mówiąc, ja bym to chyba widziała co do pojedynczych shotów. Noo, chyba tak, zaraz pogadam z Herką xD

      Usuń
    2. Ustalone - dla shotów odrębna zakładka. Zaraz się tym zajmiemy c:

      Usuń
  5. Ja mam pytanie: co ma w szablonie biblioteka do baru? xD
    Chodzi mi o lewą część... nijak powiązana jest z prawą lub z tematyką baru w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nic, ale skoro piszemy o fantastyce... xD To takie połączenie baru i literatury.

      Usuń
    2. Oryginalnie to miał być bar, za którym zamiast alkoholu stoją książki, w sensie na półkach.
      Ale kto normalny rezygnowałby z alkoholu :<

      Usuń
    3. Pierdolicie, Hipolicie XD

      Usuń
    4. Zawsze do usług :3
      Ja Ci dam wygrzebywać moje zdjęcia licealne xD

      Usuń
  6. Hwæt!
    Miło zagościć od czasu do czasu w progach karczmy tak zacnej a treściwej ^^ . Nie ukrywam, że mam zamiar skorzystać z Waszej strony za jakiś czas, na razie jednak - dzięki za stworzenie tego agregatu, będę mógł poszukać dobrych opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług ^^ Może z biegiem czasu poszerzymy trochę ofertę, ale to najpierw trzeba skończyć czytanie czegoś... xD

      Usuń
    2. Ja póki co zgłosiłem się w wyznaczonym ku temu miejscu ^^ . Mam nadzieję, że przejdzie :P .

      Usuń
    3. Mnie pozostaje podziękować C:
      Lecę robić miniaturki.

      Usuń
    4. Leć, bo jesteś w tyle xD

      Usuń
  7. O, wydzielone UF, mój ukochany gatunek! :3 Szkoda, że jak na razie jedna pozycja, niespecjalnie mnie interesująca, ale poczekamy, zobaczymy...
    ~destrakszyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też czekamy i patrzymy, może ktoś więcej się zgłosi, bo mamy dominację high i dark xD

      Usuń
    2. Hm, a czy można zgłosić konkretne opowiadanie UF, tyle że zamieszczane na blogu, którego główną tematyką jest inne opowiadanie i owo UF jest raczej poboczne? (Chociaż w głównym ostatnio wiele się nie działo, ale nieważne...).

      Usuń
    3. Myślę, że tak :) Co, Kiszko?

      Usuń
    4. Też nie widzę większych przeciwwskazań, szczerze mówiąc. Podać tytuł tego, o które chodzi, i wio xD

      Usuń

Barmanki upominają, aby nie śmiecić (tj. nie zostawiać spamu), ponieważ ciągłe latanie z miotłą i mopem jest męczące.